M.E.Y
Aku org yg smple je...suke wat hal sndri...tp aku pelik ngan jiran aku nie...die suke sgt jage tepi kain org....bkn nk jge tepi kain sndri....padahal tepi kain die byk yg koyak...haiyaaa...berbalik pade cerite...Jiran aku ni...pantang nmpk org lain sng...die msti jelez memanjang...

Ade la satu ari nie..mak aku beli 'frame' gambar tp ayat Al-Quran n cermin dinding...jiran aku ni lak...punye la menjeling...dah tu seminggu lebih x tegur mak aku....pelik gak aku ase...dtg bulan dan bintang agaknye die tu..bab tu tetibe x tegur kot...kot la kan~... dah bpe ari kmudian..die ckp ngan mak aku yg die pon nak beli gak 'frame' yg sme mcm mak aku beli tu...aissshhhh~`...xleh nak ngalah..nak jugak beli 'frame' tu...hermmm...belilah..x kisah pon..

Bukan tu je...mase family aku baru balik beli barang dapur...die punye la sibuk bukak pintu umah die luas2..nk tgk ktorg beli ape...sibuk je...pastu menjeling lak tu....pantang nmpk org lain lebih cikit...adoyaiii....masalah problem tol la...Selang je bape hari...die pon beli barang dapur gak...siap kecoh...dtg umah aku..cerite ape yg die beli....aishhhh~...itu pon nk bgtau....mcm la aku heran sgt...mmmmm...aku pon dgr je la an...da die crite...lau x dgr kang...majuk...elok2 hati tu besar...kang x pasal2 kecik lak hati tu....aiyaaaa...

Ni la masalah org kite...suke sgt la nk blagak,...x nak mengalah...pantang nmpk org lebih ckit...mule la nk menjeling...ape nk jdi da....yg aku peliknye....jiran aku ni x nak ke anak ramai mcm mak aku.....mak aku ade 9 org anak...die xnak gak ke anak 9 org???....lawan ngan mak aku..spe paling ramai....haaa...ada bran ke????

Eh...crite2 nie....aku trase mcm kutuk jiran aku blakang2 lak....hahahaaa...ni pon di kire tabiat buruk org kite gak ni...suke sgt kutuk blakang2...hahhahaaa...Toing..Toing...Toing!!!
2 Responses
  1. ida_89 Says:

    masALah hidup berjiran macam tu arghh!!! sukajg tepi kain org...


  2. M.E.Y Says:

    mmg la..tapi ni melampau sgt...jelez x tentu pasal....aisshhh!!...masalah tol...


Post a Comment